گردش شبانه استانبول

گردش شبانه استانبول
ادمین
3 ماه پیش
89 بازدید
0 0
برای داشتن یک شب خاطره انگیز در استانبول در این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین تفریحات شبانه استانبول را به شما معرفی کنیم

سفری را با نور ستاره در استانبول آغاز کنید، جایی که ساعت‌های بعد از ظهر ترکیبی مست کننده از فرهنگ، تاریخ و غذا را نشان می‌دهد.

هر غروب آفتاب، دیدارهای جالبی را به همراه دارد، از طنین زیبای اذان شب گرفته تا عطرهای وسوسه انگیز غرفه های غذای خیابانی شلوغ.

شما میتوانید به گشت و گذار در تنگه بسفر زیر نور ماه بپردازید یا می‌توانید در یک اجرای موسیقی محلی شرکت کنیدو یا از بازار بزرگ خرید کنید

در خیابان قدم بزنید یا از یکی از مکان‌های دیدنی و تاریخی معروف استانبول دیدن کنید. هر آنچه که دوست دارید، مطمئناً پس از غروب آفتاب

جذابیت محصور کننده ای پیدا میکند



1.در یک تور غذایی با راهنمای خصوصی از شگفتی های آشپزی استانبول لذت ببرید

با یک تور غذایی با راهنمای خصوصی وارد قلب آشپزی استانبول شوید. خیابان‌های شلوغ و مسیرهای آرام را طی کنید و از ضیافت بصری شهر لذت ببرید و در عین حال از غذاهای نمادین لذت ببرید. هنگامی که شب شهر را فرا می گیرد، غرفه های غذا که زیر نورهای گرم روشن می شوند، محیطی لذت بخش ایجاد می کنند که حس جادویی را به ماجراجویی آشپزی می بخشد.



2.از مراکز خرید پر جنب و جوش استانبول عبور کنید

از بار حسی مناطق خرید سلطان احمد، از جمله بازار بزرگ باشکوه و بازار معطر ادویه، لذت ببرید. سمفونی غرفه های رنگارنگ، مصنوعات پر زرق و برق و ادویه های معطر در زیر پوشش شب تجربه ای فراموش نشدنی را ارائه می دهد. وقتی در حال پرسه زدن هستید، چرا قهوه ترک را امتحان نکنید؟

هنگام چشیدن قهوه، به سنت فالگیری از تفاله های قهوه توجه کنید، یک نکته فرهنگی سرگرم کننده که نگاهی اجمالی به آداب و رسوم ترکیه دارد.



3. یک نمایش رقص ترکی جذاب را در مرکز فرهنگی حجپاشا تجربه کنید.

ریتم فرهنگ پر جنب و جوش ترکیه را از طریق اجرای رقص مسحورکننده در مرکز فرهنگی حجپاشا، یک حمام ترکی عثمانی بازسازی شده با قدمت 550 سال، احساس کنید. با شروع شب، شاهد مجموعه‌ای از رقص‌های محلی باشید که توسط رقصندگان حرفه‌ای زنده شده‌اند و هر حرکت داستانی منحصر به فرد از سنت‌های ترکی را روایت می‌کند.در طول اجرا، به تماشای دراویش چرخان بنشینید، رقص معنوی جدایی ناپذیر میراث ترکیه، که چرخش های مسحورکننده آن بیانات بصری خیره کننده و عمیقا نمادین هنرهای نمایشی ترکیه را ارائه می دهد.



4. از یک سفر دریایی شبانه با شام ترکی در امتداد تنگه بسفر لذت ببرید.

با یک سفر دریایی در امتداد تنگه بسفر، یک عصر دلربا را آغاز کنید. دگرگونی خط افق استانبول را تماشا کنید و بناهای نمادین شهر را در

زیر درخشش ملایم شب برجسته کنید. در حین لذت بردن از یک تابلو فرش غنی از اجراهای فرهنگی، از یک شام خوشمزه لذت ببرید.

مراقب لحظه جادویی باشید که کشتی کروز از زیر پل بسفر می گذرد که در شب به زیبایی روشن شده است.



5.در شب از عرفان ایاصوفیه و مسجد آبی لذت ببرید.

عظمت تاریخ استانبول را با بازدید شبانه از ایاصوفیه و مسجد آبی تجربه کنید. با محو شدن جمعیت و برقراری آرامش، این شگفتی‌های معماری در نوری متفاوت دیده می‌شوند و داستان‌های خاموشی را که دارند آشکار می‌کنند. سفر در گذشته استانبول با یک راهنمای حرفه ای و معتبر، تجربه ای جذاب برای افزودن به هر برنامه سفر شبانه است.

در مسجد آبی، سعی کنید مناره‌ای را ببینید که کاملاً متناسب نیست، زیرا از مواد متفاوت و سبکی متفاوت ساخته شده است.


6. با یک تجربه حمام ترکی سنتی در استانبول به آرامش برسید.

از مراسمی غرق در تاریخ و میراث لذت ببرید:، حمام سنتی ترکی. شستشوی نشاط آور و اسکراب بدن نگرانی های روزانه را برطرف می کند و راه را برای آرامش نهایی هموار می کند. یک ماساژ آرام بخش و یک جرعه با طراوت از چای ترکی پس از آن به تجربه حسی غنی می‌افزاید و یک شب در استانبول را با آرامش کامل می‌کند.پس از حمام، محله های نزدیک را که اغلب دارای تاریخ و شخصیت هستند، کاوش کنید. بسیاری از حمام های ترکی در استانبول به مکان های دیدنی تاریخی مانند ایاصوفیه خیره کننده یا کاخ وسیع توپکاپی نزدیک هستند.



بدون شک استانبول در شب محصور است پس سفر به این شهر در تابستان امسال را به هیچ عنوان از دست ندهید و با سفر به استانبول خاطره ای خوش برای خود رقم بزنی،وجود تفریحات مهیج نمی‌گذارد حتی لحظه‌ای از سفرتان پشیمان شوید.

پس اگر دنبال سفری متفاوت هستید، همین حالا برای تابستان برنامه‌ریزی کنیدو خود را برای یک سفر بیادماندنی آماده کنید.

شما می توانید بلیط تور استانبول را از سامانه تفریح نت به طور آنلاین خریداری کنید.





منبع: تفریح نت
ارسال نظر