معرفی لگولند استانبول

معرفی لگولند استانبول
10 ماه پیش
749 بازدید
0 0
یکی از بهترین تفریحاتی که در تور استانبول برای کودکان وجود دارد غرق شدن در دنیای لگوهای هیجان انگیز و متنوع لگولند می‌باشد.خواسته ها و ایده های کودکان و نوجوانان در این سرزمین جادویی به واقعیت تبدیل می شوند. با ما همراه باشید تا شما را با سرزمین شگفت انگیز لگو آشنا کنیم.

به سرزمین رویایی کوچولوها و بزرگترها خوش آمدید.

دیگه تابستونه و وقتشه که بچه ها رو به یه سفر باحال تفریحی آموزشی ببرید و یه تجربه و خاطره به یاد موندنی و غیر قابل توصیف براشون به یادگار بزارید.

سرزمین لگو استانبول با  با میلیون ها آجر lego در محیطی شاد و فرح بخش از دوستاران خود پذیرایی می کند. لگولند مکان ایده آلی برای سرگرمی، تخیل، و خلاقیت و تفریح برای کودکان و بزرگسالان  است. در واقع یکی از بهترین تفریحاتی که در تور استانبول برای کودکان وجود دارد غرق شدن در دنیای لگوهای هیجان انگیز و متنوع لگولند می‌باشد.خواسته ها و ایده های کودکان و نوجوانان در این سرزمین جادویی به واقعیت تبدیل می شود. سواری با ارابه های پادشاهی تا ساخت موشک های فضایی و تماشای فیلم های D4  همه و همه در این سرزمین شگفت انگیز موجود است. هدف لگولند تنها سرگرمی و تفریح نیست و آموزش در حین بازی کردن و یادگیری از اهداف اصلی لگولند می باشد.

لگولند در سال ۲۰۱۵ در استانبول افتتاح شد. بازی‌های داخل سرزمین لگوی استانبول برای بچه‌های ۳ تا ۱۰ سال طراحی شده است. برای این مجموعه 15 زمین بازی طراحی شده است.  و بخش های تفریحی متنوعی دارد. شهری ساخته شده از لگو که کودکان نیز در این ساخت و ساز شریک می شوند.

مینی لند قسمتی است  که بیش از همه توجه بچه ها را به خود جلب می‌کند. مینی لند بخشی است که بناهای معروف دنیا و البته بناهای معروف ترکیه مانند ایاصوفیه را با لگو ساخته‌اند. علاوه بر ایاصوفیه می‌توانید مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی وبرج گالاتا را نیز ببینید. این قسمت با چیزی بیش از ۱ میلیون لگو ساخته شده است. بچه‌ها از دیدن ساختمان‌های کوچکی که قبلا واقعی آن را در ابعاد بزرگتر دیده‌اند بسیار ذوق زده می شوند و بی شک برای بزرگترها هم جالب است.

 سینما چهاربعدی از بخش های جذاب لگولند است. تماشای انیمیشن های مربوط به سرزمین لگولند در این مکان امکان پذیر است.

کارگاه آموزشی کار با لگو بخش مفرح دیگری است که کودکان با کمک مربی یاد می‌گیرند چطور هر چیزی را که دوست دارند با استفاده از لگو طراحی کرده  و بسازند. اینجا بچه‌ها هر چه که در ذهن دارند را توضیح می دهند و با کمک مربی آن را می‌سازند.

جنگ با لیزر و اتاق بازی با تفنگ لیزری هم قسمتی در لگولند است که بسیار هیجان انگیز است و بین بچه‌ها طرفدار زیادی دارد. بچه‌ها در این بازی با تفنگ لیزری تیم مقابل را هدف می‌گیرند و سعی می‌کنند پرنسس زیبا را نجات دهند. در این بازی پدر و مادرها می توانند به بچه ها کمک کنند. با کشتن موجودات اسکلتی و زشت، بچه ها امتیاز می گیرند و در نهایت می توانند پرنسس را نجات دهند. درخانه اولیویا بچه ها می‌توانند شخصیت‌های کارتونی لگولند را ببینند. با اِما، اولیویا، آندریا و اِستفانی آشنا می‌شوند و اگر دوست دارند می‌توانند از طریق دستگاه کوروآکی روی صحنه‌ای از لگو آهنگ بخوانند.


بخش جذاب دیگر در لگولند استانبول روستای دوپلو است. دوپلو نام دیگر لگو با ابعاد بسیار بزرگ است. در روستای دوپلو لگوها سایز بزرگی دارند بنابراین برای بچه‌های زیر ۳ سال مکان بسیار مناسبی برای تفریح و بازی هستند. این لگوهای بزرگ برای بچه های کوچک هیچ خطری ندارد و بچه ها به راحتی می توانند با اسباب‌بازی‌های این روستا بازی ‌کنند.

در قسمت مرلین بچه ها می‌توانند سوار کابین شوند و پا بزنند.  اگر حسابی پا بزنند کابین به سمت بالا می رود و تماشای بزرگترها از قسمت بالا بسیار برای کودکان هیجان انگیز است.

کارگاه ساخت و تِست لگو جایی است که بچه‌ها می‌توانند با لگو ماشین‌های مورد علاقه خود را بسازند و همانجا هم آنها را تست کنند. آنها  می‌توانند ماشین مورد علاقه‌شان را روی مسیر شیب‌دار مخصوص حرکت ماشین‌های اسباب‌بازی امتحان کنند. لذت امتحان کردن آنچه که خودشان طراحی کرده و ساخته اند حس بی نظیری را به کودکان منتقل می کند.

از جذابیت های متفاوت لگولند بخش خاص و ویژه برای کودکان زیر سه سال است. در این مکان خبری از لگوهای ریز وجود ندارد و هیچ خطری آنها را دنبال نمی کند و در آسایش می توانند بازی کنند. یک بخش هم برای جشن تولد کودکان لحاظ شده است. اگر برنامه ای برای تولد بازی دارید قبل از رفتن به این مکان حتما از قبل رزرو کنید.

کافی شاپ و رستوران لگولند هم فضای بسیار جالب و جذابی است. چون با لگو و اسباب بازی محیط آنجا طراحی شده است. پس از تفریح و بازی با لگو می‌توانید برای استراحت و صرف غذا و نوشیدین سری به کافه رستوران نسبتا بزرگ و تماشایی اش بزنید.

سخن پایانی:

 پیش از رفتن بدانید که بزرگسالان نمی‌توانند بدون همراه داشتن کودک وارد لگولند استانبول شوند، پس باید حداقل یک کودک همراه خود داشته باشید و هیچ غذایی به جز غذای نوزادان یا کودکان مبتلا به آلرژی نیز به همراه نداشته باشید. برای بازدید کنندگان افراد معلول دسترسی کامل مانند ویلچر و آسانسور نیز وجود دارد.


شما می توانید بلیط تورلگولند استانبول را از سامانه تفریح نت به طور آنلاین خریداری کنید. برای خرید اینجا کلیک نمایید.



منبع: تحریریه تفریح نت
ارسال نظر